Sunday, 22 May 2011

Saya Dapat Hadiah Xperia X10 Mini Pro Bersama Benda Comel PinkyReddish.

tak tahu mahu letak tajuk apa untuk entry kali ini. taip padam. taip padam. berkali kali pulak tu. jadi ai straight to the point ajelah. maka persoalan pun sudah terjawab. EncekJantungHati hadiahkan sebijik henfon idaman pujaan hati jiwa dan raga ai. Alhamdulillah.



~part paling seronok adalah ianya warna pink. ouch! jambu gitu~


~henfon SE cybershot C905 hadiah dari parents ai tahun lepas~


~henfon nokia yang pertama mampu bertahan lama dengan ai dan juga henfon terakhir yang ai beli sendiri tahun lepas~

heee! ingat tak dalam entry lepas ai ada cakap EncekJantungHati ada beli hadiah seperais untuk ai. heheh! sebenarnya hati ai dapat agak dah cuma belum pasti aje. anda mahu tahu apa beliau hadiahkan untuk ai? hadiah beliau memang betul betul seperaislah. sebab berjaya buat muka ai bertukar jadi merah padam!


~tadaaa! its a baby's shoes. alololololololo coooooomel sangat sangat~

anyway if one day later yu read this EncekJantungHati ai hope yu will smile comel comel. thank you sooo sooo sooo sooo much for this big surprise. its only between yu and me. dan terima kasih kerana begitu memahami jiwa raga ai yang gila gadget.

oke lah. ai got to go. its time for d.i.y besday present for him. besday beliau on the way sudah.

8 comments:

fyna said...

wah! hp tu..jelesnya hehe

nurshamimi zainuddin said...

ala..la..cutenyer kasut baby tu... ^_^

Dya Aien said...

FYNA :

heeeee.. jgn jeles.. ;p

Dya Aien said...

MIMI:

ekekekekeke..
cute ek??
cute sampai rasa syg sgt sgt sgt.. ;p

islam mumtaz said...

wah kapan ya bisa dape hadiah seronok itu? hehehehe salam kenal semoga barokah dan bermanfaat

SizZLing SuZai said...

wahh..byk gak brtukar ph tu..hehe i pon pkaix10 juger le lah brtukar2 info kt ni. btw, nice blog here..

Schajar McFlurry said...

best nyer... scweettt larh encik jantung hati kamu =)

Ladyulia said...

waaaaaaah,,,,
you must be very happy :))
maaf baru visit your blog,,,
kinda' busy :'(