Thursday 6 January 2011

The Everyone Sale Yeay!!!

~hye! apekah ini about 'The Everyone Sale' nih?~

~ouh! inilah sale dari Celcom. semua orang pown suka sale kan?~


~maen token token pulak! macham dekat fun fair lah.~

~okeh! ini adelah part paling menarek dalam sale ini!~

ai tak tahu adekah ai manusia yang ketinggalan zaman atau mungkin ai dah ketinggalan keretapi atau mungkin kapal terbang kerana baru tahu tentang ini! ish kesian kan ai? naseb baek rajin gugel sana gugel sini semalam. kalau tak harus ai memang akan teros terketinggalan zaman tentang sale yang menarek ini!

yeay kepada Celcom! kepada pengguna setia celcom seperti ai kita tergolong dalam golongan yang bertuah dalam kes kes istimewa seperti ini walaopown promosi ini adelah terbuka kepada semua. siapa ya yang tak mahu diskaun banyak banyak bila bershopping angkat tangan? ouh ai pasti yang angkat kaki tu tipu lah sangat.

mahu sertai? nasihat ai sila pasti kan anda adelah pengguna nombor celcom. kemudian daftar kan diri dekat web dia. kena daftar kalau tak daftar tak ada makna nye! ai pown mula mula ingat boleh lah check berapa token ai dah dapat jadi teros ikot arahan taip Token hantar kepada 28881. lepas tu ai pown tunggu lah sampai siang pown tak dapat. rupa nya kena daftar dekat web. hampeh ai tertipu!

setiap kali topup 10ringgit dapat lah 1token. selebih nya check sendiri dekat web celcom. untuk loyal member yang dah lama guna nombor celcom adalah sedikit kelebihan sebab akan dapat token ikut dah berapa lama anda setia bersama sehati sejiwa dengan celcom. kemudian dengan token token ini akan mewakili nilai dalam RM yang kita boleh guna sebagai discount value untuk beli henfon henfon yang celcom dah offer kan tu. yeay! wat a great news for me! baru tambah henfon ada hati nak gagau sebijik lagi!

ai dah check berapa token ai dah ada! sadis baru 11tokens aje! lagi 9tokens untuk jadi 20tokens yang bernilai rm50.00. d sebab kan ai dah aim sebijik Sony Ericsson Xperia X8 yang bernilai rm899.00 jadi selepas ini ai akan dengan jaya nya rajin bergayut dengan kekasih hati supaya ai rajin topup! hahaha!

ouh lupa promosi akan tamat pada 31/March/2011. jadi sila lah berusaha dengan gigih! erk! sempat ke nak gigih gigih kan diri untuk kumpul token sebanyak 80tokens yang membawa kepada nilai rm500.00? kepada yang berminat layari laman web ini http://www.xpax.com.my/sale

No comments:

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers