Saturday 1 January 2011

Return Wif Peace ~ Welcome 20Eleven ~

bole ai cakap ini adelah return back yang entah keberapa kali buat kesekian kali nya. haih! dah malas nak mengira untuk keberapa kali nya. susah jugak bila hidup ada peminat tegar dan peminat tegar itu adelah bekas kekasih hati atau lebih senang cakap ex-bf! entah dari mana dia dapat tau belog ai dan kemudian hari hari menjadi stalker tak berbayar. rimas! konon mahu menjaga dan mengambil tahu tanda masih sayang. eyh apekah?

selamat tahun baru untuk ai dan jugak belog buruk ai. tahun baru! umur baru! bukak buku baru! cita cita jugak mungkin baru! azam dan impian mungkin bertambah tambah dengan azam baru!

hari pertama d tahun baru adelah hari yang sedikit sebok! majlis akad nikah kawan perempuan terbaek sejak bertaun taun dulu. macham mimpi! dia akan melangkah ke alam baru. ouh mungkin sedih tapi lebih baek untuk gembira. cerita akad nikah dia lepas ni lah bila dah ada gambarajah yang menarek.

yang terakhir, selamat lahir kembali belog kuh! walaupown sepatot nye umur engkau d tahun baru ini adelah sudah 2tahun. mari lah kita lupakan semua kisah silam dan mimpi mimpi ngeri itu. tadi dah cakap nak bukak buku baru. harap ini akan berkekalan! ameen.

No comments:

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers