Monday 31 January 2011

Kisah Januari 2011 Yang Hebat! Kenangan Pertama!

ai bukan artis. jadi hidup ai tak ade lah kisah kisah yang panas apetah lagi menarik untuk d kongsi dekat belog comel ai nih. jadi ai akan hilang. hilang sebab malas. kalau ikot kan yang sebenar nya hari hari ai online belog ai. sebelom online ligat betul otak berfungsi ouh macam macam nak bebel kan. bila dah online tiba tiba semua idea pun hilang. jadi duduk lah mengadap lappy sambil berfesbuk dan bertwitter dan merayap rayap blog orang sambil layan lagu lagu penenang perasaan.

kalau yang pernah layan belog buruk ai dulu mesti tahu kisah hidup ai dalam tahun 2010 penuh dengan kesedihan dan kesadisan! mimpi ngeri belaka. kalau boleh tak mahu ingat lagi dah. tapi bila d kenang sebenar nya itu menjadi pengajaran yang mematang kan diri. sepanjang tahun lepas hidup ai penuh dengan kesibukan dengan kerja kerja yang ai sayang. ouh ai sibuk jugak melayan perasaan hati dek kecewa putus cinta melayan kecurangan orang yang ai sayang selama 6tahun. ai bertemu dengan orang baru dalam hidup ai. ai pergi makan angin jauh jauh. dan ending nya tahun 2010 dalam keadaan yang sungguh huru hara.

siapa sangka tarikh 19.12.2010 jadi detik bersejarah hitam dalam hidup ai? huh! ai pun tak sangka! ai boleh rumus kan mimpi ngeri itu sebagai mati hidup semula. dan siapa sangka tarikh 19.11.2010 akan menjadi detik paling penting dalam ingatan ai sampai bila bila. keje allah semua nya sangat sempurna. ai d uji dengan berpuluh puluh ujian yang sangat hebat sampai kan terkadang ai rasa ai dah tak mampu nak hadap semua kesakitan lagi dalam tahun 2010 itu. tiba tiba saat ini ai d beri hadiah yang sangat hebat juga dari Allah S.W.T sebagai ubat untuk setiap kesakitan dan penderitaan yang Dia dah uji ai. ini adalah untuk pertama kali nya dalam hidup ai. dan yang pertama kali ini akan terus menjadi sejarah dalam tiap detik kehidupan ai untuk masa masa akan datang. Alhamdulillah. semoga akan terus dalam lindungan Allah S.W.T selalu. Ameen!

~perlu kah ai cerita kan kisah selanjut nya tentang kotak merah ini dan isi kandungan nya?~

ai sayang tarikh keramat ini - 15 januari 2011 - tarikh bila ai d lamar Encek Jantung Hati

jadi inilah penamat entry untuk bulan Januari tahun 2011 ini. hari hari yang mendatang akan menjadi hari hari yang sangat sibuk untuk ai. dan harus ai bebel kan dalam belog kesayangan ai ini. harus! esok dah masuk bulan baru. dalam otak ai dah ada macam macam nak cerita. tiap detik harus ai simpan. kalau simpan dalam otak akan luput bila dah tua. simpan dalam belog comel ai boleh d warisi kan nanti. kan? betul tak?

2 comments:

zati said...

kak dya!!!
congrats..
ish..tak sabaq nak tgk my kembar duduk atas pelamin pakai dress pengantin.. woah...:)

♣DYA AL-AIEN♣ said...

KEMBAREKU ZATIE:

uuuuu..
mekaseh kembare!
hehehehe.. :)
nnt sila lah balik sini.. :)

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers