Wednesday, 9 February 2011

Ring Hunting D Hutan Batu Yang Meriah!

dalam kalut kalut dengan kerja yang banyak ai masih sempat pergi berburu. eyh berburu atau memburu? maaf! dah lama tinggal kamus BM. kesian kan! ouh sambung semula. dah puas survey sana survey sini. ai kan memang kaki survey sebab susah nak cari benda yang betul betul berkenan d hati. jadi harini dah jumpa. bendanya bulat bulat. warnanya emas emas. sinarnya silau silau. harganya sakit kepala! hahaha! terima kasih EncekJantungHati ai! dia sangat bersabar! dia sangat memahami bahawa PuanIntanPayung dia seorang yang sangat cerewet. dia selalu cakap macam ini "tak apa PuanIntanPayung kan rare!" hehehe. ai suka bila dia panggil ai rare!

malas nak jalan jauh jadi semalam angkut 1kampung pergi JuscoPerda aje. sampai sana harus melantak dahulu. sesi melantak tak ado pun yang nak gedik konon semua pun pemalu. pemalu lah sangat! lepas dah selesai muka kenyang hati gembira terus pergi tempat yang d tuju. jari kecik harus lah kena otter otter bagai. jenuh memilih naseb baek EncekJantungHati sehati dan sejiwa lansung tak kisah. heeee! dua kali otter. jenuh menunggu. penat kot tawaf setiap tingkat yang ada. sudahnya ai heret EncekJantungHati pergi cari mende alah idaman ai. nak tergelak kalau ingat balik bila beliau tanya apatu dengan wajah yang sungguh blurr. betambah blurr wajah beliau ai jawab adelah mendenya comei comei gitu kaler kaler lagi.

bila dah selesai hasrat yang sebenar. bila dah dapat mende alah comei yang ai nak. perlukah ai tunggu tunggu lagi? haruslah bergedik. okeh dah ai nak p sambung buat kerja kerja yang bersepah sepah lagi tu. layanlah feeling kegedikan kami yang memang senantiasa bergelak ketawa sampai penat. terbawa bawa dalam mimpi lagi oke.

~hah! dah dapat mende idaman hati terus gedik nak bergambar~

~the girls~

~tadi bertiga sekarang berempat. itu adik ai penjaga ai sepanjang ai sakit sampai sekarang kerana takut mimpi ngeri itu berulang lagi~

~and the gurls again. ala ala power puff gitu~

mesti semua pun tanya mana EncekJantungHati ai? eyh ada aje sesi bercamwhore dengan beliau. tapi ai tanak letak dekat sini. semua simpan dekat fesbuk ai aje. tengok tengok kan ai dah cakap ai dengan beliau memang tak ada dunia dating berdua. kami lebih senang beramai seperti ini. lebih sakan dan lebih meriah. lagi seronok. hehe ok lah ai nak pergi sambung siapkan kad jemputan. penat dah nih. bubye.

6 comments:

Pramudita Puspita said...

hi,, you hv a nice blog!
mind to follow me? I'll follow u back then..=)
http://pramuditapuspitatemi.blogspot.com/

♣dya aien♣ said...

PRAMUDITA PUSPITA:
thanx for dropping by here dear.. :)

εїз Cik Fasya εїз said...

fewit..da tgk da gmbr lam fb..sweet je..hehe..
awk,nti reveal ek pas tunang benda bulat2 tu..hehe~

sume da redi ke wak?

♣dya aien♣ said...

CIK FASYA:
awk!!!
da tgk da ye??
heeee..
sweet ek??
heeeeee biasa2 jek..

awk nk tgk ye mende bulat bulat tu..
nnt pas da setel sume kite tunjuk yek..
stakat nih alhamdulillah byk yg da setel..
xsgka dlm 2mggu nih skejap jek dya setelkan smua..
tu la kan org ckp kalau niat kita baek walau pn dalam masa yg sgt singkat pn byk yg kita bole siapkan..Allah always akn tolong utk mudahkn smuanye.. :)

Heidi Shafiq said...

camwhore yg sopan.. :D

♣dya aien♣ said...

HEIDI:
aah..
ini camwhore versi sopan..
sebab terlalu ramai manusia kt sana.. ;p