Wednesday 16 February 2011

Sudah Setahun!

tahun lepas 16hb Feb 2010 ai menangis bagai nak rak! macam orang gila! merayu bersungguh sungguh merayu! memujuk mujuk! tak henti henti menyalahkan diri sendiri! tak habis habis beristifar menyesal dengan sikap diri sendiri! tak henti henti berdoa agar dia pulang semula kepada ai! tapi itu dulu. setahun yang dulu.

tahun ini 16hb Feb 2011 selepas genap setahun semuanya benar benar berakhir ai sibuk. sibuk menyiapkan segala persiapan. persiapan untuk diri ai terikat dengan EncekJantungHati. bila d kenang kenang semula dalam tempoh setahun yang singkat boleh d katakan sudah banyak air mata air yang mengalir keluar. membazir betul! siapa sangka untuk setiap titis air mata ai dan setiap lafaz menyesal yang ai luahkan pada Allah hari ini akan d balas dengan kebahagiaan yang d luar sangkaan. Allhamdulillah.

dalam dua tiga hari ini banyak masalah yang menimpa. dugaan! harus bersabar. tapi Alhamdulillah saat ini satu persatu masalah yang datang semuanya selesai. dengan bantuan dari orang orang yang ikhlas dan baek hati. Maklong dan Paklong banyak membantu. jasa mereka budi baek mereka akan d kenang sampai mati. tak lupa juga pada mereka mereka yang membuat hati ini terasa jauh ouh malas nak ambil kisah. dunia ini berputar. hidup ini ada karmanya. Alhamdulillah juga.

ai baru balik dari lepak dekat mekdi dengan EncekJantungHati. simple meeting up dengan bakal OP kami. hye abg OP ai like ur work! terima kasih! semuanya secara kebetulan. dan terima kasih jugak kepada CikAdik ai. baek hati nak seponsorkan OP. ouh terharu! kalau tak rasanya harus melayang layang lagi lah. ini baru kerja tunang tunang. haish.

baeklah. got to go. banyak kerja nak d selesaikan.

5 comments:

Yulia Rahmawati said...

semoga semua cepet selesai
just be patient girl :D
by the way
I'm glad that you like my artwork :D
thank you :D

♣DYA AL-AIEN♣ said...

smua suda selesai.. :)
u can be my art teacher.. :)

Theryna said...

darlinggg, tahniah for the engagement oke oke :)
ehem, akhirnya u bahagia jugaa. semoga ALLAH bless u and encikjantunghati u <33

Dorothy Souhuwat said...

its no problem..

i'm little bit confuse cz i dont understand the languange here so i dont know what am i supposed to comment here..

Dorothy Souhuwat said...

oh no problem..

actually i confuse cz i didnt understand the languange here so i didnt know what am i supposed to comment..
hehehhehhe

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers