Friday 24 June 2011

Happy Birthday PuanMama Sayang!

dalam entry biasa biasa kali ini ai nak wish Happy Birthday untuk PuanMama tersayang. ouh ai sayang beliau sangat sangat. may Allah bless yu always PuanMama. semoga d panjangkan umur dan d murahkan rezeki selalu. semoga berbahagia selalu. dan semoga cita cita dan hajat PuanMama untuk dapat menantu dan cucu akan tercapai tak lama lagi. oppsss! hahaha!

anyway ai love yu sooo much! kalau tulis juta juta kali dekat sini pun belum tentu dapat tunjukkan betapa ai sayangkan beliau. tapi kalau lihat catatan pengorbanan ai yang tak seberapa untuk beliau yang Allah simpan mungkin dapatlah beliau faham betapa ai terlalu lalu lalu lalu sayangkan beliau. kalau beliau minta nyawa pun ai sanggup berikan. oke fine? ai sayang PuanMama ai. sekian.

hadiah untuk kali ini memang luar biasalah. eerrr ai memang penuh dengan idea idea yang kadang kala tak masuk akal lansung. sila ambil perhatian oke. hiks! tak ada parti hu ha hu ha. tak ada parti buih buih sabun ke. tak ada parti dancing dancing oke. cukuplah dinner ramai ramai satu family termasuk sekali dengan EncekJantungHati. wah! moment paling bahagia. tahun ini ahli keluarga bertambah. meriah betul! memanglah meriah. sebab PuanMama asyik berbincang pasal bisnes bisnes dengan menantu beliau. oke fine! dinner untuk sambut birthday dah jadi macam dinner metting bisnes pulak. haih.


~PuanMama memang selalu macam ni. kedekut betul bila orang nak snap pic. mahal betul gambar beliau. isk isk isk.~

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 55TAHUN PUAN MAMA SAYANG!

No comments:

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers