Monday 13 June 2011

Lodsa Lodsa Thank You!

~terima kasih untuk yang sudi menyinggah dan follow belog dya~

akhirnya! malam ini dapat jugak update belog. maaf! maaf! maaf! sekian lama belog terbiar. rasanya sejak dya bekerja. sibuk! logik ke tidak alasan sibuk? sunguhlah! dya cakap betul betul ni. memang sangat sangat sibuk.

Alhamdulillah. sudah sebulan lebih dya bekerja. dya kerja dari isnin sampai ke sabtu. dari awal pagi sambung sampai ke malam. boleh dikatakan setiap hari pergi kerja sempatlah nak say hi hi dekat cahaya matahari. bila balik kerja sempatlah say bye bye dekat bulan bintang. kadang kadang sampai rumah sudah hampir tengah malam. phewww! super letih.

sebenarnya ada banyak benda nak bebel bebel dalam belog. semua tersimpan macam harta karun. DearLappy dya pun penuh dengan gambar gambar aje. rasanya nanti nanti dya curi masa jugak untuk update. hahaha! macamlah ada yang kisah sangat.

ouh yeah! akhirnya malam ini sempatlah dya blogwalk dekat belog belog lain. yang paling penting dya sudah follow semua belog belog korang yang sudi singgah dekat belog dya. terima kasih sangat sangat. kadang kadang dya jarang update tapi dya selalu jalan jalan dekat belog korang semua. kadang kadang dya tak tinggalkan jejak. tapi cuba korang tengok dekat feedjeet korang. ada tak jejak dari Butterworth Penang. hah! kalau ada konfem konfem lah itu dya. hiks!

THANK YOU!!!

No comments:

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers