Tuesday, 14 June 2011

Promise! Promise!

oke! d sebabkan harini ai bercuti. ehem! bercuti dengan sendirinya oke. maka ai promise untuk cuba update cerita cerita yang pastinya hampir lemau. kalau lagi lama simpan lagi lemau lembik silap silap basi sudah.

sekarang tengah buat sesi pilih pilih gambar. lepas pilih pilih kena edit edit pulak. tapi bila niat sudah tetap ada sajalah benda benda yang mengganggu konsentrasi. ya ampun! kejap kejap layan belog orang lain. kejap kejap layan uTube pulak. kejap kejap makan. macam macam lah. dan sekarang yang mengganggu konsentrasi ai adalah mengumpul koleksi koleksi resipi untuk hari raya. nampak tak? nampak tak? betapa ai sungguh eksaited nak buat sendiri sedangkan puasa pun belum. jangankan puasa ramadhan puasa ganti pun belum. haih! jadi entah bilalah baru boleh siap ai update belog. isk isk isk!

4 comments:

45IL4H D.K.K said...

saya baru ganti 2 hari...haha. Kena berdisiplin woo!

eQuRlz said...

amboi.. excited nye die nk raya.. hehehhe

♣dya aien♣ said...

PUAN ASILAH:

hahahaha..
dya cuba tp kadang kadang takde idea.. :p

♣dya aien♣ said...

EQURLZ:

hahahaha..
tu la pasal..
preparation sebenarnya ni.. ;p