Tuesday 8 February 2011

Siapa Cakap Senang?

siapa cakap kerja tunang tunang ini senang? cepat angkat kening! ouh untuk manusia yang super cerewet seperti ai tak ada benda yang senang tahu. hatta nak cuci ikan bilis seekor pun ai ambil masa lebih kurang berminit minit tahu. gagal betul kan? hishy.

masa dah tak berapa nak cukup. kerja yang ada makin bertambah tambah. dan ini adelah yang pertama dalam hidup ai. harus ai mahu semua yang terbaek sahaja. yea iya ai seorang yang super cerewet. dari sekecik kecik hal kad jemputan untuk tetamu yang d undang, makanan yang bakal d hidangkan kepada para tetamu nanti sampailah ke tahap siapa yang bakal menjadi official photographer ai nanti aja dah cukup memeningkan kepala ai, macam mana hantaran ai nanti, warna apa baju ai nanti, macam mana mekup ai nanti dan juga warna apa khemah ai nanti. harus ai mahu semuanya seiya sekata menepati tema ai. harus!

mahu tahu tema apa majlis ai nanti? heee untuk budak besar yang senantiasa ada jiwa budak kecik d dalam sanubari ai ini haruslah ai mahu yang comel comel aja. kebetulan pula warna baju ai menjurus ke arah warna jiwa ai haruslah semua pun menjadi sehati sejiwa. kebetulan pula PuanMama dan TuanAbah lansung tak membantah. jadi dengan tak semena mena majlis ai bakal bertema fairytales! yeay! pinky pinky here and there. dari bajuan ai ke hantaran ai ke warna khemah ai harus semuanya pink. fushia pink! shocking pink! i loike!

kalut kalut. ai dalam keadaan super kalut sekarang ini. preparation untuk majlis pertunangan ai cuma dalam masa 2minggu. mau ai tak kalut kelam kelibut! haih! hantaran belum buat. cincin belum beli. OP belum ada. kad jemputan baru siap. baju belum siap. waaa banyaknya kerja ai!

~majalah Pesona Pengantin yang 5 ini ajelah sumber rujukan ai~

2 comments:

Cik Fasyareena said...

pink?fushia?i loike it tooooo~~

fasya nti pn tema kaler pink jgk.tp plus dgn grey kot.sbb takut MAO segan sgt nk pkai pink.hehe

♣DYA AL-AIEN♣ said...

ouh yeke??
dya ni tunang dah pakai kaler faveret..
knduri nnt dah penin nk pilih kaler apa pulak..
naseb baek laaa lambat lg...
fasya da start bwt preparation ke??

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers