Thursday, 7 July 2011

07/07/2011 Proud to be a Penangite!

Happy Declaration of Penang as World Heritage Site Day anak anak Penang. lets proud of it. say it out loud I LOVE PENANG! heheh. jadinya seluruh warga Penang harinih semua pun bercuti dengan senang hatinya.


~ini bendera Pulau Pinang. tengok tengok ada pokok pinang dekat tengah tengah tuh~


~logo Pulau Pinang~


~well known as Pearl Of The Orient~

orang selalu cakap alah Pulau Pinang nih kecil aja. dah nama pun pulau kan? pi mai pi mai tang tu jugak kalau nak tersesat sesat pun. oke fine kecil je! tapi ai sendiri yang lahir dekat sini secara officially nya memang pure anak jati Penang berani mengaku Penang ini besar dan luas sebenarnya. masih banyak tempat tempat best dan menarik yang belum ai terokai. sampai ke harinih kalau ada masa terluang pergi jalan jalan mesti keliru mahu pergi kemana sebenarnya. sebab tak tahu nak pilih yang mana satu destinasi untuk d tujui. nanti nanti ai akan buat entry khas tentang negeri tanah tumpah tercinta ai nih oke.

EncekJantungHati selalu cakap nasi kandar itu sebagai nasi kebangsaan rakyat Penang Darul Mamak. ha ha ha! melampao ah beliau. apa apa pun Pulau Pinang itu Pulau Mutiara. baru betul lah!


~nih la harta karun kebanggaan tak ternilai rakyat Penang nih! demi sesuap nasi kandaq kaw punya orang sanggup datang dari jauh oke. ouh bangganya!~

No comments: