Wednesday 27 April 2011

Sony Internet TV. Television Redefined.



perghhh! terbaik kan? seronoklah kalau dapat tonton tv dan dalam masa yang sama boleh online. untuk manusia yang addicted to internet i guess this is the best ever thing yang patut ada. hahahah! kejap kejap! nak seluk poket tengok beg duit korek tabung semak account bank agak agak ai ada berapa keping duit yang ai ada. huuu! menangislah alamatnya kalau nak beli new generation dari sony ni. lainlah kalau ai sudah bekerja sedap sedap macam dulu. bolehlah menabung sikit sikit. lama lama nanti jatuh juga harga dia. jadi bila sudah murah bolehlah rembat sekeping dua. muahahahah! angan angan memang takmau kalah selalu.

tapi hebatkan teknologi zaman sekarang. mula mula sony cipta macam ini. confirm tak lama lagi nanti jenama jenama yang lain pun akan turut serta buat ciptaan macam ini jugak. persaingan itu selalu ada. bergantung kepada peminat setiap jenama untuk pilih yang mana satu yang berkenan d hati. dan macam ai memang peminat sony. ermmm boleh d katakan seluruh generasi keluarga pun peminat sony. sampaikan ke henfon pun ai layan sony. mungkin kebetulan sebab setiap kali ai tukar henfon ke jenama lain confirm tak akan bertahan lama. paling lama 3bulan saja lepas itu akan rosak. since then ai just guna henfon sony ericsson. penatlah nak tukar tukar henfon setiap 3bulan sekali. but currently ai tambah guna nokia e71. saja nak cuba cuba dan Alhamdulillah sudah bertahan hampir setahun.

apa apa pun teknologi teknologi lah yang sudah banyak tolong kehidupan harian manusia zaman ini kan? kalau tidak jangan haraplah kita boleh ada belog belog. duduk aja depan pc depan laptop pun boleh jumpa orang orang dari serata dunia. yeay! apa apa pun pandai pandailah kita hargai teknologi yang ada dengan baik dan tak salah gunakan teknologi yang ada untuk kepentingan diri sendiri aje. peace oke!

No comments:

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers