Thursday 7 April 2011

Tanda Ucapan Sungguh Terharu.

sayang! sememangnya ai terharu! sampai sangguplah tolak ketepi sekejap rasa letih sebab sakit.


~nah ambillah! ai bagi love warna merah untuk yu!~

harap maaf ye sekalian! lama betul ai hilang. sekarang ai muncul tiba tiba berlove love pula. bukan untuk siapa siapa pun ya. love untuk CikKembare ai aje. sedap ke tidak nama kami? sebenarnya kami ada sepupu sepapat eyh. yang sememangnya rapat sejak kecil sampailah sekarang walaupun masing masing sibuk dengan hal masing masing. dan kemudian bila jumpa haruslah waktu hari raya saja. dan kemudian masing masing pun macam segan segan silu malu malu gitu. phew! statement sungguh menggelikan!


~the Kembare!~

ini pertama kali ai mahu perkenalkan mereka mereka yang boleh d kirakan sebagai buah hati ai. ai yang teratas sekali umurnya ya dan haruslah ai juga yang terkecil sekali ketinggiannya. pffttt! apalah nasib badan tak cukup tinggi.

yang kedua CikMimi. sekarang beliau sedang menambah ilmu d dada dekat UUM sana. jauh benar CikMimi pergi. cepatlah pulang. harus kita bergedik gedik. sekarang ai sudah kembali menjadi rakyat Penang semula. ouh yea. CikMimi ada belog juga. sila kelik dekat sini untuk terjah belog beliau. semalam beliau review pasal belog ai dalam entry beliau yang ini. auw! sungguh terharu.

yang ketiga adalah CikAdik ai. sekarang beliau adalah seorang pekerja setia dekat PenangPortSdnBhd. meneruskan legasi dari TuanAbah ai. CikAdik ai ni tak ada belog. apalah punya pemalas sangat. ishy! hidup berprivasi katanya.

yang terakhir haruslah CikZatie. beliaulah termuda. sekarang menambah ilmu dekat KolejKomunitiArau. ini lagi seorang. jauh benar dikau pergi. cepatlah balik wahai CikZatie. beliau seorang yang sangat rajin. semua benda alah beliau layan. dari friendster sampai ke myspace bawak ke belog kemudian ke fesbuk dan tumblrlah formspringlah segala mak nenek beliau ada. tapi dekat sini ai cuma link kan belog beliau aja. oke! sila kelik sini.

sebenarnya ai yang letak nama Kembare untuk group kami. sebab kalau kami pergi mana mana pun mesti orang kami ini kumpulan kembar ke. ai selalu d cop sebagai kembar kepada CikMimi dan CikAdik ai d cop sebagai kembar kepada CikZatie. sungguh sampai sekarang kami masih nampak seperti kembar. kadang kadang macam nak tergelak pun ada. pelik pun ada jugak.

macam macam lah kenangan masa zaman muda mudi dulu. yang paling terpahat dalam kepala otak ai adalah kenangan rumah terbuka cousin ai AbgCaen. macam mana hebatnya kami mengenakan kanak kanak kecil yang lain konon konon mahu pakai baju sedondon dengan mereka bila balik ke rumah masing masing pakai baju hitam. sudahnya kami dapat nama TeamBlackMetal kebetulan pulak memang kena masa itu. ish ish ish!

kemudian memory lagu seroja dekat taman permainan atas jongkat jongkit adalah memory paling panaslah. muahahahah! boleh pecah perut bila ingat semula. uiks CikKembare masih ingatkah? ekekekekeke.

oke lah! sampai sini aja. ai terharu sebab ai d review. jadi ai luangkan masa untuk mengreview semula. harap CikKembare sekalian gembira. ai harap Kembare will always remain together forever. legasi kita is legasi kita ek. legasi emak ayah kita itu adalah legasi mereka. learn from their mistake and dont try to make the same mistake. yang penting kita selalu gembira walaupun nanti dah jadi nenek nenek. ahaks!

3 comments:

khashamimi said...

weeiittt2...harusla masih ingat dat moment... lagu seroja yang gila crazy =)cik seroja masih kekal dgn nama tu..huhu..masa kecik2 bangun subuh2 sebab nak kaler maler colouring book pun ingat lagi.. => nyway thanks yer untuk review tu..

♣DYA AL-AIEN♣ said...

CIKMIMI:
ekekekekekekeke..
nak tegelak nak tegelak..
sesi kaler maler pun masih d ingat..
hadoih..
muahahahahahahahahahahaha..
saaaaaaakit perut nak tegelak.. ;p

anyway thanx to u too syg.. :)

MIXED MINDS said...

lovely pictures! :)

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers