Wednesday 23 March 2011

Aziz Hazmi - HNSZLKH?



dan hi lagi dan lagi dan lagi. haih! sebenarnya inilah vidiyo paling feveret ai. ouh seriyes dalam banyak banyak vidiyo dia ini yang paling hmm auw cair hati lah ai cakap yu! he he he! cool kan. macam mana tak cair kalau dah sampai macam ini yang dia buatkan. ouh so sweet tahu.

ada jugak yang comment dekat sana cakap macam ini
"girls yang tengok video ni tok sah nak berangan ada lelaki melayu buat video macam ini untuk kau orang. ini je last yang tinggal"

aih apa pulak tak boleh nak berangan. siapa cakap tak ada. tapi kan hmm masalahnya adake? erk! ai selalu dengar orang cakap lelaki melayu ni kurang romantiknya. nak tengok mereka buat benda benda yang macam budak smart dekat atas ni buat agak susahlah. memakan usaha yang besar. aish yeke? entahlah. ai pun tak pasti. tapi kan budaya orang melayu lelaki itu pahlawan. pahlawan itu tinggi egonya.

tapi apa pun ini cara dia yang cuba untuk mencari kelainan dalam ucapan tahniah. dan dia berharap ucapan tulus dan ikhlas ini sampai kepada tuan badan yang dia tujukan. dan cara dia ini adalah sangat soooooo sweet! tahniah.

No comments:

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers