Monday 14 March 2011

FaceBlog Saya!


atlast hari ini baru ada masa nak gugel balik page FaceBlog untuk siapkan entry tentang mereka dan kemudian join mereka secara officialnya. haih sungguh kuasa malas menguasai diri sampai otak tak mahu berfungsi dengan sebaek baeknya sedangkan setiap hari akan mengadap laptop usang ai dan kemudian blogwalk merata rata. gila hebat bila dah jadi pemalas.

apatu FaceBlog?

tujuan FaceBlog d wujudkan ialah atas dasar untuk mengumpul dan membina satu komuniti blogger khususnya d seluruh Malaysia dan dunia am nya. marilah kita bersatu dan bekerjasama dalam membantu rakan rakan blogger kita seluruh Malaysia.

seperti facebook mereka juga mempunyai tujuan yang sama iaitu menjalinkan hubungan yang lebih erat antara para blogger d seluruh Malaysia selaras dengan tema yang mereka gunakan iaitu seakan akan tema facebook. sertailah mereka dan bersama kita memeriahkan dunia blog Malaysia. Terima Kasih.

ai dah join dah. dah lama dah. tapi baru hari ini ada masa nak siapkan entry tentang FaceBlog nih. kesian. kesian. maaf. maaf. jom jom. join FaceBlog ramai ramai. meriah sikit dunia blog.

No comments:

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers