Tuesday, 29 March 2011

Gigi Rongak!

tadi masa sedap sedap ai melepak atas katil layan belog layan fesbuk tiba tiba TuanAbah ai ketuk pintu balik. tahu apa beliau cari bila masuk bilik ai? beliau cari minyak cap kapak. ai hairan sebab sudah sah sah dalam rumah ai memang tak ada minyak busuk itu. euw! seriyus ai cakap ai benci bau minyak cap kapak. boleh buat ai hendak muntah aja. orang yang pening hilang pening. ai yang tak pening boleh pening tiba tiba.

berbalik kepada TuanABah ai tiba tiba cari minyak cap kapak. bila ai tanya hendak buat apa? TuanAbah cakap dia sakit gigi. gigi baru nak tumbuh. erk! gigi nk tumbuh? terus berkedut muka ai fikir aih takkan lah kot kan? terus semua orang gelak gelak. bhahahahahahahahahahahahah! haru betoi! dah tua tua gigi hendak tumbuh apanya. hadoilah!


~hamek kau! sikit punya luas pakcik nih nganga tayang gigi rongak dia~

6 comments:

-Sara- said...

awk, saya dulu pn xsuke bau mnyk cap kapak tu, tp skang ni dh ok dh, klo skt perot mmg mujarab tau! hehe

Kisahnyerr..Ceritera Si Penulis BSS said...

br rock gigi tumbuh time tua...hehehe

♣dya aien♣ said...

KAKSARA: dya ingt dya sorg jek tak suka bau mnyk tu..bau die pelik..bole bwt dya nk temuntah.. :(

♣dya aien♣ said...

ENCEKBSS: hahahahahahah..dah tua nk tumbuh gg apa?? gg emas ek?? ekekekekekek..

.: iEyLa :. said...

huhu..tmbuh gg...hehe..
ngeri tgk pix pakcik tu..hehe

♣dya aien♣ said...

IEYLA: hahahahaha..jenuh dya gelak sorg2..ngeri kan gambo pakcik tu..tapi dah gugel2 itu je gambo menarik yg dya jumpa..terus tempek kt cni..