Sunday, 27 March 2011

Tahniah! Tahniah!

kahkahkahkah! entry kali ini ai mahu gelak gelak dan gelak sampai sakit perut! boleh tak? mesti pelik. tajuk entry gah jek cakap tahniah. tapi masuk permulaan karangan ai gelak. ouh! tahniah itu kepada diri ai sendirilah. tak perasaankah pada header baru ai? kuang! kuang! kuang! berpenat lelah ai tergodek godek belajar nak buat header transparent. berjaya pun!

tahniahlah kepada diri sendiri. orang cakap kalau orang tak berseni ajarlah macam mana sekalipun belum tentu boleh buat sebab tak minat. erk! jangan marah kalau ada yang terasa. ouh! ai sendiri pun masih belajar. kekok! apapun terima kasih berjuta juta kepada ticer ai. ai ada ticer bila masuk bab bab seperti ini. gigih sungguh beliau membantu ai yang agak tak pandai nak buat benda benda alah macam ini tahu.

haaaaaa! tak sia sia ai tak boleh tidur lagi 1malam untuk malam ini. kan? ada jugak benda baru yang berjaya d buat. seumur hidup weyh! seumur hidup. ini pertama kali sentuh adobe photoshop. haruslah bangga. dah macam sewel seorang diri pulak ai dekat sini. ouh sudahlah nak pergi jakunkan diri lagi lah.



~hasil fresh dari ladang ah!~


~tapi ai pilih yang ini sebab ada nama belog ai~

kali ini ai pilih untuk header yang simple simple aja. header yang sebelum ini kan sudah cukup kepoyoan penuh dengan segala macam nak d letaknya. so kali ini ai rasa mahu letak yang simple aja. erk! tiba tiba nampak macam header yang matang untuk orang yang tak berapa cukup nak matang. hahahaha! paling penting gambar muka memang suci habis! muka suci masa pergi Hanoi. tapi entah kenapa sekarang muka teruk betul. damn! kecewa betul.

No comments: